دی ۰۷، ۱۳۹۰

آیلوسیون ها برای شگفت انگیز بودن به وجود آمده اند


موجوداتی بیگانه در کهکشانی هزاران سال نوری دورتر وجود دارند با نام "آیلوسیون" که بدان درجه از هوشمندی! رسیده‌اند که برای خود تمدنی عظیم و قدرتمند را طراحی کنند که از گزند هر بیگانه‌ای در امان است و اعتقاداتی را برای خود داشته و دارند. تعداد 1000 نفر (راس، گله، دسته و یا هر واحد شمارش دیگری که به این موجودات اطلاق می‌شود) از این موجودات وجود دارد. تاریخ چند هزار ساله‌ی (به احتساب زمینی آن) ننوشته‌ شده‌‌ای دارند که در آن شرح چگونگی پیدایش تمدنشان و اعتقاداتشان آمده است. باور دارند که برترین موجودات جهان هستی (که هنوز نمی‌دانیم چند بعدی است و آیا جهان‌های موازی دیگری نیز وجود دارد یا خیر!) هستند.

Aliens: We are unique civilization in all possible points of space time coordinates.

شرح اعتقادات بنیادین این موجودات بیگانه بدین ترتیب است.

1.      "آیرا هراندپ" وجودی است برتر که تاریخچه‌ی این تمدن ابر هوشمند و کل عالم هستی را نوشته است.

2.      او تقدیر است.

3.      هر چه هست نشانه‌ایست از او.

4.      ...

آیلوسیون‌ها هر از چند گاهی مراسمی را برای گرامی‌داشت آیرا هراندپ برگزار می‌کنند تا تقدیری شگفت‌انگیزتر را برایشان رقم زند. چرا که شگفت‌انگیزی اصلی اخلاقی، ارزش، هنر، سعادت، نیکی و هدف تعبیر می‌شود. آیلوسیون‌ها برای شگفت‌انگیز بودن خلق شده‌اند. غایت و کمال همه چیز در شگفت‌انگیز بودن معنا پیدا می‌کند. اندیشیدن، نوشتن، خوردن، نوشیدن، عبادت‌کردن و ... . هیچ چیزی بدتر از بین رفتن شگفت‌انگیزی برای یک آیلوسیون نیست. گروهی کوچک از آیلوسیون‌های خبیث و پلید عنصر شگفت‌انگیزی را از خود دور کرده‌اند و مکتب ناشگفت‌انگیز خود را ترویج می‌کنند در حالی که با بی اعتنایی آیلوسیون‌های دیگر مواجه می‌شوند. (به علت ناچیز بودنشان آنها را نادیده می‌انگاریم)

دیروز یک آیلوسیون دیگر در خواب چیزی به او الهام شد. شگفت‌انگیز باش تا سرمایه‌هایت افزون گردد. او موجود بیگانه شگفت‌انگیزی را دید که بر روی گل‌واره‌ی ارغوانی رنگی که نماد شگفت‌انگیزی است نشسته است و بر روی سر او دست می‌کشد.

دیروز در تمدن غوغایی به پا یود. نشانه‌ای دیگر، علامتی دیگر. بار دیگر همه برای "آیرا هراندپ" گل‌واره‌ی ارغوانی  رنگی را بر روی نمک‌زار که بیشتر شبیه دفتر نقاشی بود را بار نگ‌های طبیعی ترسیم کردند.

از این اتفاقات در شهر کم نیافتاده است. به یاد می‌آورند چند وقت پیش که برای 14631 بار از زمانی که به یاد می‌آورند کره‌ی ارغوانی‌ رنگشان به دور ستاره‌ی قرمزشان چرخیده بود متوالیا 4 بار و به سرعتی باور نکردنی میوه‌های درخت ارغوانی رنگی با نام "ریجنا" به صورتی رنگی گراییده بود اتفاقی که شاید هر 1340 باری که کره‌ به دور ستاره بچرخد شاید اتفاق بیافتد و شاید هم نیافتد. معجزه‌ای دیگر از طرف آیرا هراندپ.

آیرا هراندپ هر از چندگاهی نشانه‌ای می‌فرستند برای آیلوسیون‌ها تا یادشان باشد آیرا هراندپ تقدیر شگفت‌انگیز است.

"متی" آخرین بار چند هنگام پیش بود که از آیرا هراندپ نشانه‌ای دیده بود. اما اینبار عجیب‌تر از همیشه بود. سنگواره‌ای که حروفی در هم انگار بر روی آنها حک شده بود که ترتیبی از آنها ترکیب واژه‌ی تو شگفت‌انگیز هستی را می‌داد. و عجیب‌تر آنکه این سنگواره حقایقی از موجودات هوشمند دیگر در کرات دیگر را بیان می‌کرد، چرا که از فضا آمده بود. او خود را برای سخنرانی آماده می‌کرد تا نشانه‌ی جدید آیرا هراندپ را به همه‌ی آیلوسیون‌ها نشان دهد. او کم کم داشت به رکورد 5604 نشانه نزدیک می‌شد!
Share

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر